Jag är kär på nytt

/ Permalink / 2
Jag kunde inte ha önskat mig en mer perfekt söndag. Liam vaknade runt 8, drack välling och sov vidare till närmare 11. En snabbis på Birsta efter det och inhandlade nya leggings och linne inför roadtripen. Liam satt i vagnen och var på sitt soligaste humör hela tiden. Då jag provade linnen inne på Vero Moda så somnade han i vagnen utanför provhytten utan ett ord. Sedan blev det en tidig middag på Sibylla. Självklart vaknade Liam precis då vi fick maten. Som bäddat för katastrof men han satt snällt bredvid oss i sin vagn och fick smaka sin första korv. I och för sig var den kall men den var lika uppskattad ändå. På halvtimmen vi satt där ute i solen lyckades han få i sig halva korven och sa inte ett pip. Fan jag som alltid har kameran med mig hade den hemma på laddning så jag har tyvärr inga kort att bjuda på.
#1 - - Katja:

Lillfisens första korv :)

Ja, nu har jag varit hemma en vecka ungefär! :) Skööönt!

#2 - - Ida:

Härligt med snälla barn. Ha en trevlig weekend nu då. Shoppa lugnt!

Till top