LÄGESUPPDATERING

Everyday / Permalink / 2
Jag är på benen. Ante är på benen. Vovven ligger på rygg med benen rakt upp i luften. Noel har intagit ryggläge i spjälsängen. Liam sussar i sin säng i okänd ställning.
Vi mår bättre med andra ord.


Mor o far var hit med en liten nyårspåse förut med diverse godsaker. Ost, kex, choklad, öl, julmust, fläskfilé etc etc. Tusen tack, ni är bäst!

#1 - - Sara:

Mamma och pappa dom kan dom. När jag skulle tacka så riktade jag främst tacket till mamma eftersom jag antog att det var hennes idé och hon som genomförde det. Men pappa var snabb att poängtera att han stod för julsäcken, vet inte om du fick en, men då var jag ju bara tvungen att tacka honom lite extra. För vad hade min present varit utan julsäcken haha ;)

#2 - - Sussi:

Vi vill bara önska er ett Gott Nytt År!! Hoppas att er dag blir bra trots alla baciller som härjar!!

Glöm inte att kyssa in det nya året, kyssen avgör ju hur bra det kommer bli!! ;)

Till top