MYS MED EN KOPP TE.

Everyday / Permalink / 1



Jag fick världens mysigaste temuggar av syster i julklapp. Det var ingenting som jag
hade lyckats få med på min önskelista utan något jag hade önskat mig en gång i
förbigående på stan. Tur att syster är uppmärksam för det var verkligen något jag ville
ha (och behövde). Dom är helt perfekta. Sådär stora, runda och sköna att hålla i. Perfekta
att fylla med nånting varmt och krypa upp i soffan och mysa med kyliga kvällar som denna. 

Så tack igen syster för en, av många, perfekta julklappar!

#1 - - Sara:

Varsågod, bra att du gillade dom :) Jag har varit inne på varenda affär med muggar i hela Sundsvall och Stockholm och letat efter den perfekta muggen. Hade en lång kravlista, stooora, gröna och viktigast sköna att hålla i. Svårast var att hitta några fina som var sköna att hålla i. Men jag fastnade för dom där. Dock var så stora så med te i muggen kanske de blir lite tung att lyfta från bordet, men du har ju två händer haha ;)



Dock så har Lina lagt in ett klagning, du måste börja dricka löste. Grönt te. Hon kommer säkert tjata lite om det ikväll också ;)

Till top