Allt smakar gudomligt med ett glas Trocadero till

/ Permalink / 1
Tråkig lax i ugnen med potatis hottades upp med ett glas Trocadero och en fräsh grönsallad. All mat blir godare med sallad och god dryck till. Synd att man inte har råd att äta så varje dag. Trocadero måste vara min craving denna graviditet. Det och mjölk (som jag även hade förra gången). Annars är mycket likt den förra graviditeten. Den dåliga hyn är tillbaka och sötsuget har minskat. Inte heller har jag märkt av något tjockt glänsande hår som man så ofta kan läsa att gravida ska få. Magen är nog lite större lite tidigare denna gång men det är väl inte så konstigt med tanke på att den redan är uttöjd. Dom andra gravidbesvären som jag hade vid den här tiden förra gången (sammandragningarna) har jag knappt känt av överhuvudtaget. Det kan ju bero på att jag inte jobbar hårt utan vila och stressar denna gång. Det ska bli intressant att se om det kommer vara såhär lätt hela vägen nu (?)
#1 - - Mamma:

Man ska aldrig ropa hej förrän man är över bäcken...

Till top