En perfekt lördag

Everyday / Permalink / 4
Idag har varit en sån där perfekt dag.

Var iväg till Birsta en sväng på förmiddan. Barnen skötte sig exemplariskt, inge grin o gnäll. Liam i sin sulkyvagn och Noel i bärselen. Vi (läs Ante) köpte en sista present till Sara, kollade in ytterkläderna jag spanat in på pop och blev mycket besvikna och avslutade med en lunch på Donken innan vi åkte hem.

Efter Liam hade sovit lunch åkte vi och firade Sara. Det bjöds på både fika och tårta och sen blev det tacos till middag. Mycket uppskattat, speciellt av Liam som älskar tacos.
Nu sover bägge barnen sött i sina sängar (!) Ja det är knappt så man vågar skriva det.
Noel somnade i min famn framför teven så jag bar nyss in honom till sängen. Men det är knappt så man vågar stoppa om honom för han vaknar så lätt. Smet även in en sväng till Liam och stoppade om honom och gav honom en lätt puss på pannan. Det såg så mysigt ut där han låg. Om jag bara fick plats där bredvid honom i spjälsängen så hade jag hoppat ner direkt. Mina fina, underbara barn, vad jag älskar er.

Tro det eller ej men nu sitter vi faktiskt och väntar på att barnvakterna ska komma för vi ska på bio. Som jag har längtat efter att komma iväg några timmar och njuta av en bra film och massa gotta.. men nu när man sitter här känns det inte alls lika lockande. Men det kommer nog bli bra när vi väl är där. Jag fick ju välja film och jag tog en med två snyggingar så det kan ju inte bli annat än bra.


Lite bilder från kalaset...


#1 - - Sussi:

Åååå, men vad mysigt!!! Du är välkommen att följa med på lite "tjejkväll" nästa lördag om du vill! Vi kan ju prata om det i veckan om vi skulle ses!! Äter ju pencilin nu så det finns inget att oroa sig över!!! Hoppas att ni får en jättemysig kväll! Kram, kram

#2 - - Sara:

Jag sa ju att Noe saknade moster, en dos moster och man sover som en stock ;) haha



Hoppas bion var bra, du får uppdatera ikväll

#3 - - Katja:

blev det sherlock holmes eller? :)

#4 - - Katja:

Hehe, förstod det! ;)

Till top