Hade jag haft...

/ Permalink / 3
Hade jag haft pengar nu hade jag tröstshoppat...
Hade jag haft godis hemma hade jag tröstätit...
Hade jag haft en telefon som funkade hade jag ringt...
#1 - - Maria:

Ja dopet blev lyckat :) Så fint!



Man blir ju allt deppig av vintern som fortfarande håller i sig.. Hoppas det vänder snart!



Läste att Noel dricker välling;) duktig kille. Tog han bara flaskan rätt som det var? Hur ser nätterna ut nu då? Sover han bättre när han får vällingen?

#2 - - mamma:

Tur att du inte har något då ;)

#3 - - Maria:

De gör som de själva vill de små rackarna.. När de känner för det så går det hur bra som helst. ;) Inte lätt för oss mammor då inte.. hehe



Jobbigt med nätterna. Noel är ju väldigt väldigt rörlig och tidig i utvecklingen så antingen kanske det är därför han sover dåligt eller så är det som du säger tänder. Hoppas för din skull att det ordnar sig med sömnen snart.



Hur mår ni annars?

Till top