Älskade blogg...

/ Permalink / 1
Jag har suttit och fördrivit några timmar med att blicka bakåt i arkivet, tittat på bilder och läst gamla inlägg. Ibland har jag fått mycket kritik från folk i min närhet, att bloggen och fotograferingen tar för mycket tid och att jag lämnar ut för mycket. Men jag är så jäkla glad och stolt att jag bloggat så aktivt i 2,5 år (jag bloggade även innan men då på annan adress) och att jag faktiskt har alla minnen kvar från graviditeter och första tiden med barnen, ups and downs. Har det varit en jobbig period så har jag skrivit om det, har jag mått dåligt så har det avspeglat sig i mina inlägg. Jag har främst skrivit för min egen skull och att andra verkar ha gillat det också är bara ett plus. Bloggen har blivit min dagbok och jag kommer fortsätta skriva så länge det känns roligt och givande. För min och pojkarnas skull.

Dessutom är det alltid roligt att se hur man har utvecklats under tiden som gått.
Då jag startade denna blogg ägde jag en systemkamera men visste knappt hur man använde den, jag visste inte hur man snyggade till bilderna i photoshop och jag hade definitivt ingen aning om hur det skulle bli att vara mamma. Hade någon sagt att jag skulle välja den yrkesbana jag nu har valt skulle jag nog bara skrattat och sagt att det inte var något för mig. Idag känns det som om jag äntligen landat helt rätt och jag trivs så himla bra.

#1 - - Lina:

det låter som en härlig tur tillbaka i tiden :) alltid mysigt att kolla tillbaka och se vad man gjort och så:P

Till top