Tenta-på-måndag-morgon-helg

Everyday / Permalink / 2
Jag tror jag fullkomligt har lyssnat sönder Kings of leons nya skiva i helgen. Dessutom har jag nog slukat all coca cola och choklad som finns på denna sidan av stan. Inatt då de flesta fick en timmes extra sömn så fick jag nöja mig med 4,5 timme. GÄSP. Idag har jag läst tills ögonen gått i kors, plitat ner lite på datorn och pussat på dom goa ungarna emellanåt för att orka med. Älsklingen kom med det bra förslaget att vi skulle äta pizza idag (haha undra varför då han var ute och rövade inatt ;)) så så fick det bli. Vi beställer så sällan hem pizza så det tyckte vi allt att vi kunde unna oss en dag som denna. Nu ska jag tanka lite energi från mina underbara barn innan det är dags för dem att gå och lägga sig och jag måste återgå till böckerna.

Att lägga en tenta kl 8 på måndag morgon är f*n ohumant!


För er som, liksom jag, känner för att lyssna sönder en sjukt bra låt!
Varsågoda - Kings of leon, Pyro.




#1 - - Jossan:

Haha det är jag med, bajsar dom inte på en så bits dem!

Men då hunden är med brukar det gå bra då han oftast skrämmer iväg alla =)

Men den här svan jäkeln var ju alldeles galen så nu kommer vi aldrig mer att stanna till där!

#2 - - jossan:

hej jag sälger blingo kläder , kläder till barn och vuxa som är eko och svensk decajnat ,, är du intereserad av en visning kontakta mig på min blogg

en visninig tar 20 min du får som värdina 100 kr att handla för och 30% på dinna gästers bestälnigar , just nu har jag ochså ett erbjuddande att de försa 4 som boklar en sisning av mig får en prissent värde 200 kr ,, jag hoppas på en visning hos just dig , ha en bra dag mwh jossan sprid detta gära vidare ( jag har dyxelexi därav skriv felen)

Till top