En snabb uppdatering på måndag kväll

Everyday / Permalink / 0
Nu ligger jag efter med bloggningen igen. Mitt nya objektiv är inne på lagning (det höll 1 dag) så det har inte blivit så mycket fotat heller. I lördags hade jag mitt 25 års kalas för släkt o vänner. Vet inte vad jag tänkte då jag bjöd 18 vuxna + 2 barn på middag men det funkade tillslut. Vi dukade upp långbord i vardagsrummet och så åt vi på papptallrikar. Det blev väldigt enkel meny, en stor kyckling- och pastasallad men färskt bröd och två dressingar. Allt blir alltid så stressigt då man ska bjuda hem folk och då de åkt hem förbannar man alltid sig själv att man knappt njutit eller verkligen pratat med någon. Men jag tror folket var nöjd med mat och fika, det sades så iallafall. Jag fick ytterligare ett par paket; Vänner boxen, stavmixer, ett par svarta tygskor, 2 biobiljetter och presentkort på Gina Tricot bl.a. Jag kan aldrig minnas att jag fått så många fina presenter någon gång, jag älskar att fylla 25.

Idag har min mamma fyllt år (GRATTIS MAMMA) så vi har varit därute och ätit tacopaj och tårta nu i eftermiddag. Efteråt hann jag med en sen träning med Lina och Elina, alltid lika skönt att ha det gjort. Eftersom jag missade en hel vecka i samband med tatueringen så ska jag träna riktigt hårt den här veckan. Imorgon kväll ska vi på föräldramöte på förskolan så jag ska försöka hinna med ett lunchpass istället och sedan på onsdag är favoritpasset.

Nu väntar Big Brother och en kopp te. Lovar att jag ska försöka uppdatera bättre imorgon, om jag hinner. Har en fullspäckad dag framför mig.

Till top