Time passes, even when it seems impossible..

Everyday / Permalink / 3
Hostan är kvar. Hemska, vidriga hosta som gör att jag spyr. I helgen trodde vi att Noel kanske hade fått magsjuka men han spydde bara två gånger sedan var han som vanligt igen. Falskt alarm med andra ord. Tidigare på dagen hade vi varit på badhuset så kanske spydde han bara upp allt klorvatten han svalt. Liam tror att min hosta beror på att jag äter gräs. Tydligen mumsar jag det fast jag vet att det är äckligt och farligt. Äckliga jag!
Så min plan är: sluta äta gräs och sluta hosta. Jag återkommer med uppdatering om hur det går!
#1 - - mamma:

Hundar hostar ju när de äter gräs - han är inte så dum Prittan ändå.

Man måste bara förstå hur barn tänker...

#2 - - Pernilla:

Vad äter du som han tror är gräs? Haha

#3 - - Johanna:

Tack Nina. :)



Och sluta att äta gräs låter som en bra plan ;)

Till top