Härliga fredag

Everyday / Permalink / 0


Septembers sista dag har bjudit på sommarvärme utan dess like. 20 grader i skuggan mitt på dagen och jag har varit ute sen jag vaknade imorse känns det som. Ikväll efter mat och handling hängde vi ute i lekparken hela familjen. Så skönt att bara kunna koppla av och koppla bort, leka med barnen, prata med grannar och bara vara.

Gatan har fått ännu en liten bebis som jag var tvungen att kika lite på. 1 dag gammal och så liten. Man tänker ofta "sådär små har mina barn aldrig varit" och den här gången stämde det faktiskt. Roligt med en liten flicka bland alla livliga små pojkar. Noel var inte ett dugg intresserad av bebisen och Liam tittade bara och sa att hon var liten. Lustigt då de båda är helt besatta av "bebis Lova". Jag har trott att intresset är för bebisar i allmänhet men det är verkligen Lova som är så speciell. Fast det visste vi ju redan med sådana föräldrar.

Imorgon bitti kickstartar jag igång den här helgen med ett svettigt träningspass. Det finns inget bättre sätt att börja dagen på. Sedan väntar en fullspäckad lördag och en helt tom söndag. Perfekt för att tanka kärlek och energi.

Nu: Greys maraton och Sundborn punsch.
Till top