Har jag blivit självdestruktiv?

/ Permalink / 0
Pojkarna är med pappa och farfar och spelar tevespel och jag ligger i soffan och slappar efter middagen. En lyx man sällan kan unna sig sedan man fick barn. Jag ligger och läser bloggar med Lasses ljuva toner i bakgrunden. Jag vet inte om det beror på musiken eller om jag har blivit självdestruktiv men jag kommer hela tiden tillbaka till samma blogg. Läser samma inlägg gång på gång fast orden sårar. De borde inte ens ha den inverkan på mig men det har de. Allt jag minns är hur det är att vara 14 och få sitt hjärta krossat för att sedan hoppa på nästa nit vid 15. En nit som lämnat spår djupare än jag nånsin velat erkänna. Folk kanske tror att jag levt ett lugn och harmoniskt liv men jag skulle vilja hävda motsatsen. Allt du gått igenom har jag också gått igenom och på något sätt känns det logiskt att det är dig jag ska prata med. 
Till top