Lampfeber och lite inredningstankar

/ Permalink / 1
Det känns äntligen som att jag har landat lite i hur jag skulle vilja att vårt hem ser ut. Jag gillar vitt men shabby chic stuket passar varken mig eller lägenheten vidare bra. Jag gillar också retro stuket i teorin med stringhyllor och orange/brunt men det är inte heller riktigt vi. Nu har jag bestämt mig för en mer modern stil, stilrent med vitt som bas och vissa svarta detaljer som bryter av. Svarta möbler har jag svårt för men en svart tavelram eller en svart lampa ska nog gå bra. Vi kör lite black´n white med andra ord. Och en stringhylla har jag inte lagt helt åt sidan då jag skulle vilja ha en vit till pojkarnas rum.
 
Jag är fullständigt in love with By Rydéns lampor också. Synd att det är fler lampor än det finns plats för i den här lägenheten men någon ska man väl kunna klämma in. Det är faktiskt redan på gång... ni får se mer då vi är hemma och på plats igen. Vardagsrummet ska få sig en liten makeover med nya tavlor, en ny hylla och så lampan. Tror det kommer bli riktigt bra. Någon som vågar sig på en gissning vilken lampa det blir?
 
#1 - - Ida:

Jag gissar på den runda svarta taklampan...

Svar: Bra gissning men nej tyvärr ;)
thepioneer.blogg.se

Till top