Gott nytt år

Everyday / Permalink / 3
Jag tänkte bara titta in och skicka en liten nyårshälsning till mina fina bloggläsare innan jag hugger in på en trerättersmiddag här hemma.
I år är det vi som står för bjudningen och jag har pysslat och donat hela dagen. Farfar och faster tog med sig pojkarna på en liten lunchdejt så jag kunde dona i lugn och så. Så uppskattat ♥
Hoppas ni alla får en mysig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år.
 
#1 - - Sofia:

Gott nytt år! :-)

Svar: God fortsättning :)
thepioneer.blogg.se

#2 - - Michaela- med syskon i magen:

önskar dig ett riktigt gott nytt 2013!

Svar: God fortsättning!
thepioneer.blogg.se

#3 - - Jonna:

Kikade in här för första gången idag och nu är jag fast! :) God fortsättning!

Svar: Tack och välkommen, vad roligt :) God fortsättning till dig med :)
thepioneer.blogg.se

Till top