Två julklappar från Lavli & ung cancer

/ Permalink / 0
Jag fick två fina tavlor i julklapp som nu sitter uppe i vårt vardagsrum och är början till någon form av tavelvägg. Den stora tavlan kommer från Lavli → Hemsidan hittar ni här! ← och det är den fjärde och definitivt inte den sista tavlan som duktiga Moa har gjort som numera pryder vårt hem. Den andra tavlan jag fick kommer från Ung Cancer → Hemsidan hittar ni här! ← som är en organisation som stödjer unga med cancer. Jag hade aldrig sett tavlan förut men den passar perfekt in på min vägg och det är en julklapp helt i min smak. Jag fick faktiskt ytterligare en julklapp från samma organisation som jag kommer visa i ett senare inlägg. Just nu har de 25% på allt i sin webshop så passa på att fynda och gör en god gärning samtidigt.
Till top