Längdskidor

Everyday / Permalink / 1
Förstå min reaktion då jag i fredags fick veta att jag skulle åka längdskidor i två timmar idag. Sedan fick jag skämmas lite över att jag inte hade några egna skidor men tur att man får låna på skolan. Idag fick jag frågan hur länge sedan det var jag åkte sist. Jag funderar ett tag och svarar i nian men senare kom jag på att man kanske inte ens åkte längdskidor på högstadiet, det var ju på kyrkmon i elljusspåret. Sexan med andra ord. Aja skit samma för gud vad roligt det var! Solen strålade, det var 9 minus och jag och min lilla grupp åkte runt runt, upp och ner. Jag vill ha egna skidor, typ nu. Synd att det kostar minst tvåtusen med skidor, stavar och pjäxor. Vi har ju världens finaste spår bara runt hörnet.

Någon som vill köpa mig ett par längdskidor eller vet vart man kan få tag på till ett bra pris?


#1 - - Johanna:

Kolla fyndlagret. ;)

Till top