10 dresses part II

/ Permalink / 1
Idag var jag fram på ICA och skickade tillbaka mitt stora svarta paket från bubbleroom. Inte en enda klänning fick stanna kvar. 12 dagar kvar till W-day och en tom plånbok på det. Panik? Nej inte jag inte, men det kommer komma det vet jag. Funderar på om jag kommer undan med fotografklädsel även på festen? Nej det vill jag ju inte heller egentligen. Jag vill ju hitta en klänning som passar och som jag känner mig fin i. Nu är ytterligare 3 stycken på väg hem till mig från Nelly men jag är inte vidare hoppfull. Gud vad jag saknar tiden BC (before children) då jag bara kunde klicka hem en klänning så passade den. 
 
Det kanske låter som ett världsligt problem men att leva med den här ångesten och paniken varje dag påverkar och tar över hela mitt liv. Men jag är medveten om det och jobbar med det och den dagen då jag är klar med studierna och har ett fast jobb kommer jag uppsöka en psykolog och lägga mig under kniven. Jag har förstått att det inte är normalt att må såhär och jag kan inte pausa mitt liv och sitta av tiden. 
 
#1 - - Lina:

Denna gång är klänningarna bra. :-) vi.håller tummarna för det!. Kram

Till top