Lina, Henrik och grodan - en gravidfotografering

Fotografier / Permalink / 9
Gårdagskvällen bjöd på en vacker solnedgång, en rejäl skrattfest och en fin gravidmage. Jag mötte upp Lina och Henrik på ett fint grönområde i närheten för en gravidfotografering. Det känns dock som om vi gjorde allt annat än att fotografera  så det är något av ett under att vi lyckades få till några bilder överhuvudtaget. Jag satt fortfarande och fnissade för mig själv då jag kom hem och tittade igenom bilderna. Inte för att motiven var roliga utan för att de påminde om en rolig kväll. 

Nästa gång vi ska fotografera så ska Henke bjuda på fika (något som vi saknade denna gång) så det ser jag fram emot. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur roligt vi hade men det blir lite som att återberätta ett skämt för någon som inte var med då det inträffade. Det är svårt att göra det rättvisa. På samma sätt som det är svårt att göra dessa fina människor rättvisa. 
 
Men nog babblat, här kommer bilderna på grodan, som snart avverkat 35 veckor inne i magen, och h*ns blivande föräldrar ↓
 
 
 
#1 - - Jannice:

Vilka fina bilder!

#2 - - Lina:

Tack för en rolig kväll <3

Svar: Tack själv!
thepioneer.blogg.se

#3 - - angeliqe.blogg.se:

Så himla vackert.

Svar: Tack fina du!
thepioneer.blogg.se

#4 - - maandelina.blogg.se:

åh fina bilder!

#5 - - Jasmine:

Åh, vad vackra bilder :)

#6 - - Angus:

Supermysiga bilder och jättefin blogg! :)

#7 - - michaela- mamma till tre 💗:

så fantastiskt vackra bilder!

#8 - - Jonna:

ååh härliga bilder! vilken fin mage hon har :)

#9 - - LORISSA LOVEBOMB:

Fantastiskt, så duktig du är :D

Svar: Tack snälla!!
thepioneer.blogg.se

Till top