pest eller kolera?

Everyday / Permalink / 2
Mycket har hänt sedan sist. Alla skoluppgifter är inskickade och jag har officiellt tagit examen. Nu väntar ett par dagars ledighet med familjen innan jag börjar på nya jobbet. Nya jobbet, det känns konstigt att skriva. Min förskola, mina barn. Med nya jobbet kommer också plikter och måsten. Ett läkarbesök för ett obligatoriskt drogtest tillexempel som de var vänliga att boka in mig på idag. Förutom den vanliga julstressen såhär dagen före dopparedan så kom alltså också ångesten över om jag skulle lämna blodprov eller urinprov. De två alternativen är nämligen som pest eller kolera för mig men slipper jag det ena så är jag glad. Jag var inte glad då jag gick därifrån med en bultande arm och löftet om att jag ska få komma tillbaka och göra ytterligare ett urinprov. God jul till mig liksom. Det är tacken för att man tror på den gamla skrönan om att dricka mycket vatten.
 
Nu ska jag ta min ömma arm och mysa med barnen i soffan framför en ny film. Hämtpizza står på middagsmenyn och jag planerar inte att röra ett finger mer den här dagen. Men god jul på er allihopa!
 
 
 
#1 - - Ida:

Hahaha min stjärna Liam anstränger sig ju verkligen men kissemissen gör samma inte-helt-glada min på alla bilder! Love!

#2 - - Marina Bastos:

Liam och Noel är enorma och mycket vackert!
God jul till dig.

Till top