"Men varför åt du upp Noel mamma?"

Pojkarna / Permalink / 2
Innan barnen gick och la sig ikväll satt vi och kollade på gamla kort tillsammans. Kort från då de var "små" var vad som efterfrågades och efter en stund ramlade vi över den här bilden från då jag var gravid med Noel ↓
De fnissade lite åt bilden först och jag berättade att det var Noel som låg i magen. Då vände sig Liam till mig och frågade bestört "Men varför åt du upp Noel mamma?" Noel i sin tur började gråta och jag tänkte att han kanske tänkte att Liam retade honom men då jag frågade honom varför han var så ledsen svarade han att han inte ville vara i min mage. Och vad gjorde superpedagogen? Skrattade så jag höll på att dö. Ibland går det liksom inte att stå emot. Efter en stund började även barnen att skratta och sedan fick jag såklart förklara för Noel att jag inte skulle äta upp honom om jag blev hungrig någongång ;)
 
#1 - - michaela- med syskon i magen ♥:

hahaha. vem som helst hade väl blivit livrädd över den tanken.."TÄNK om min trygga mamma helt plötsligt ÄTER UPP MIG, hon har tydligen gjort sådant förut.." gullungar!

Svar: Hahaha ja verkligen. Tur att vi redde ut det där så han vågade sova sedan ;)
thepioneer.blogg.se

#2 - - Ina - en mammas historia Hols:

Ne men så gulligt !
Barn är ju bara för underbara

Svar: Ja visst är dom :)
thepioneer.blogg.se

Till top