Pretty little liars

/ Permalink / 5
 
Att jag är en serienörd kommer kanske inte som en överraskning för er som följt mig ett tag. Jag tittar i princip aldrig på teve men jag älskar att sträckkolla på serier på datorn eller dvdn. Det senaste tillskottet heter Pretty little liars och är något av en blandning mellan Desperate houseviwes och Gossip girl. Riktigt spännande och beroendeframkallande.
 
Teveserien är baserad på en bokserie av Sara Shepard och handlar om ett gäng highschool tjejer som glider ifrån varandra då deras ledare Alison försvinner spårlöst. Ett år senare får de kryptiska sms från signaturen "A" som hotar att avslöja alla deras hemligheter och de 4 tjejerna återförenas. De tror att det är Alison som skickar smsen men då polisen hittar hennes döda kropp inser de att det är någon annan som vet om deras hemligheter. Och vem var det egentligen som dödade deras vän?
 
Gillar du spänning, mordgåtor och highschool drama så kommer du gilla pretty little liars.
Första säsongen går att se gratis på netflix.se.
#1 - - Martina:

Åh älskar Pretty Little Liars. E inne på säsong 3, blir bara mer och mer spännande :)

Svar: Ja riktigt bra är det :) Jag är inne på säsong 2 men kollar varje kväll i princip :)
thepioneer.blogg.se

#2 - - Martina:

Det bästa e att det bara blir bättre och bättre. Det var ju bestämt nu att dom ska köra en fjärde säsong med, så blir väl som böckerna.

Svar: Åh vad bra :) Jag har 10 avsnitt kvar att se på säsong 3 innan jag är ikapp.
thepioneer.blogg.se

#3 - - Martina:

Gött! Det blir bara bättre å mer spännande så :D

#4 - - Johanna:

Perfekt. Den ska jag absolut kolla på. :)

#5 - - Anonym:

Men vart kollar ni säsong 2 o 3. På netflix finns bara säsong 1

Svar: Jag streamar online. Googla så finns det massor :)
thepioneer.blogg.se

Till top