Lugnet efter stormen

Everyday / Permalink / 0
 
Trots att det var 2 dagar sedan vi kom hem från Budapest så är det först ikväll som jag har haft en stund över till att sätta mig vid datorn och bara slappa. Det har varit fullt upp sedan vi kom hem med skola, jobb, påskfirande och kvalitetstid med barnen. Jag har massa serier att titta ikapp på och en skoluppgift som ska skickas in på söndag som i princip är klar men som jag måste lägga ner lite tid på. Dessutom ropar Budapest bilderna på mig och jag längtar efter att få hugga in på dom. Dessvärre kommer jag nog inte bli vidare långvarig vid datorn ikväll om jag känner min kropp rätt. Jag har fortfarande massor av sömn att ta igen och jag är inte helt frisk än. Men jag utlovar ett bildregn inom en snar framtid.
 
Glad påsk på er så länge :}
Till top