Bland höstkläder och vinterjackor

/ Permalink / 1
 
Åh det finns alldeles för mycket fina höstkläder i butikerna just nu. Både till mig själv och till barnen. Men mest till barnen. Det är precis min stil denna höst. Mycket vinrött, grått, marinblått och senapsgult. Årets vinterjacka till Liam är införskaffad från pompdeluxe. Likaså varsitt par fina senapsgula byxor och stickade vintermössor. ↑
 
Jag har hela tiden tänkt att Noel ska få ärva Liams vinterjacka från förra året (mörkblå med pälskrage) men sedan sprang jag på de här ↓ fina jackorna på kappahl och det var lite som kärlek vid första ögonkastet. Med en rabattlapp på tjugofem procent så är det svårt att inte slå till på en men nu är den stora frågan vilken färg jag ska köpa? Jag älskar ju vinrött men jag är orolig att det är svårmatchat på en jacka? Blått funkar ju alltid men hans höstjacka har den färgen så det vore ju roligt med något annat. Den beiga är mycket finare i verkligheten men jag tror inte riktigt att det är Noels färg. Så blå eller vinröd? Decisions decisions... Tur att jag har helgen på mig att bestämma.
 
 
#1 - - Jonna - & Leeah:

Jag tycker den vinröda jackan. Matchas lätt med ett par mörkblåa jeans eller byxor.

Svar: Ja den är ju bra fin :) Frågan är väl vad man gör med alla byxor som inte matchar ;) Kanske inte världens problem men ändå :)
thepioneer.blogg.se

Till top