Nyföddfotografering: Dino

Fotografier / Permalink / 9
Då man fotar barn och bebisar gäller det att vara flexibel. Jag har fotat småttingar som alltid sover och småttingar som aldrig sover. Man får anpassa sig efter situationen helt enkelt och på något sätt så tycker jag att det speglar bebisens personlighet och fotona blir mer äkta. Då jag fotade lilla Dino förra veckan så klarade han av båda momenten på den korta tiden jag var där. Han bjöd dessutom på en bamsegäsp och ett argt skrik till min stora glädje. Det om något tillförde väl lite charm till samlingen. 
 
#1 - - Linda:

Kollade igenom din blogg lite och du tar verkligen jättefina bilder. Så levande liksom, imponerad! :)

Svar: Åå tack, vad roligt att du gillar mina bilder :)
thepioneer.blogg.se

#2 - - Pernilla:

Men så söt! Vilken lycka för dig att ha en hobby/extraknäck som gör att du får träffa en massa bebisar hit å dit! ;) Robin ville iaf också vara med på fotografering, han ville till å med ha ensamrätt på en bild då han tänkte göra en julklapp med enbart han å Vilja på bild! Vilket sätt va?! Haha. Fetdissen till mig liksom :P

Svar: Haha ja visst har jag? ;)
Haha det låter bra det. Ja alltså inte att Robin dissar dig men att han vill vara med :) Då borde vi försöka hitta någon helgdag som passar här framöver innan det blir för mörkt och ruggigt ute. Tittar ut och inser att det är mörkt och ruggigt just nu men förhoppningsvis så kommer väl höstsolen tillbaka :)
thepioneer.blogg.se

#3 - - Nalliiz:

Sjukt söta bilder! ^^ Älskar den sista, bäbisar är så söta med napp ^^

#4 - - Sophies Underbara:

åh så söt :)

#5 - - Tess:

Nämen åh, så söt! :) Kram

#6 - - kaffehörnan:

Vad fantastiska foto du fotar grymt bra

Svar: Åh tack!!
thepioneer.blogg.se

#7 - - Amanda [SPONTAN]:

Fantastiskt söta bilder!

#8 - - Johanna:

Jättefina bilder som alltid!! Att vi aldrig ska få till den där fotograferingen!

#9 - - Moa Håkansdotter - hobbyfotograf:

Gud så söt!
Du tar väldigt fina bilder i allmänhet måste jag säga :)

Till top