The playground - en bildserie

Fotografier / Permalink / 4
Jag gillar bildserier. När jag fotograferar så tänker jag mig det ofta som en serie och jag får jätteångest då jag ska välja ut en bild, som t ex till buller och skratt, då jag tycker att bilderna måste ses i sin helhet för att fullt kunna förstås. I den här bildserien har jag kombinerat det vardagliga i att leka i lekparken med hårda kontraster. Jag har försökt utnyttja miljön och använder mig av den i kompositionen av bilderna och förstärker det med den svartvita redigeringen. Noel är en tacksam "modell" som bara leker på som vanligt utan att ta någon särskild notis om mig samtidigt som han är ganska kroppsmedveten och fotogenisk.

Hoppas ni gillar bilderna. 
 
 
 
#1 - - Joe :

Fantastiska bilder

#2 - - Annster:

Fina bilder :)

#3 - - Ida:

Åh Noel, din stjärna! Gillar det "råa", speciellt i kontrast till barnen. Banksy du vet. Like!

#4 - - Ellen:

Väldigt bra bilder! :)

Svar: Tack snälla
thepioneer.blogg.se

Till top