Halvvägs mot ett nytt år

Everyday / Permalink / 3
Några bilder från vår morgon. Jag lyssnade på Ed Sheeran och snodde ihop två förrätter och en efterrätt. Middagsbordet är dukat och det som kan förberedas inför kvällen är fixat. Nu är det bara jag och barnen som ska ta ett bad och leta reda på några fina kläder i garderoben. Men eftersom dom är ute på gatan och har snöbollskrig med en kompis så passar jag på att lägga upp det här inlägget som egentligen skulle upp imorse. Jag har funderat lite på en nyårskrönika och med lite tur kommer den upp imorgon med lite bilder från vår kväll. 
 
Gott nytt år kära läsare!
 
 
#1 - - Robex Lundgren:

mysig blogg

#2 - - Josephine:

Vilket fint ljus! :)

#3 - - Lina:

Som jag väntar på nyårskrönikan :) hoppas ni hade en trevlig nyårsafton. Jag tror att 2015 blir ett bra år, de får vi se till! Tycker vi ska försöka ses mer under det här året, vi har ju väldigt trevligt när det väl sker👍😃

Svar: Haha ja fy skäms på oss alltså. Det är bra, jag behöver ett nyårslöfte ;)
thepioneer.blogg.se

Till top