Buller och skratt vecka 4

Buller och skratt / Permalink / 4
Jag känner att jag vill skriva ett par rader om veckans bidrag till Buller och skratt. Men samtidigt inte. Jag har nog aldrig lämnat ett bidrag som är så öppet för tolkningar förut och jag känner att det vore synd att förstöra detta genom att bestämma bilden åt er. 
Jag har nog aldrig haft sådan ångest över att välja bild förut. Å ena sidan är jag fullkomligt förälskad i den här bilden men å andra sidan så provocerar den mig lite. Jag beslutade mig ändå för att använda den tillslut eftersom jag har tagit fotograferandet ett steg längre med den här bilden. Vare sig ni gillar bilden eller inte så berör den garanterat och då har jag lyckats på något sätt. 
 
Drömmaren. 
#1 - - Anonym:

Men Noe. Liv kunde inte ens känna igen dig här :-) läskig och häftig bild!

Svar: Haha ja redigeringen gör rätt mkt. Han ligger alltid såhär och flyter i badkaret..
thepioneer.blogg.se

#2 - - Ann-Louise:

Jättefin bild!

Svar: Tack Ann-Louise!
thepioneer.blogg.se

#3 - - Nina Ruthström - skjuter från spinnsidan:

Jag gillar hur den utmanar. Den är suggestiv. Modig.

Svar: Tack Nina.
thepioneer.blogg.se

#4 - - Jonna - mamma till Max och Leeah:

Åh, jag håller med dig om bilden. Den har ett lugn över sig, ett vackert lugn som nästan är på gränsen till otäckt. Jag kan faktiskt inte bestämma mig och jag tycker om den eller inte. Men att den berör har du helt rätt i!

Till top