Naxos

Resor / Permalink / 2
Eftersom ni verkade uppskatta inlägget om Mykonos så kommer det ännu ett inlägg om en grekisk ö: Naxos.
Det var här vi bodde sommaren 2012 då vi tog båten till Mykonos. På Naxos bodde vi vid den fina Plakastranden som ofta vinner priser som greklands finaste strand, hyrde fyrhjuling och upptäckte hela ön på två dagar och kvällarna spenderade vi inne i Naxos stad där vi gick vilse i de gamla gränderna och drack vin i snapsglas. Jag blir liksom lite förälskad i de flesta platser jag besöker men Naxos tillhör definitivt en av favoriterna. Dock känner jag att vi verkligen hann utforska varenda liten vrå av ön och det finns så många platser i världen som jag vill hinna besöka så Naxos kommer jag nog inte besöka igen. Kanske då jag är gammal och grå. 
 
 
 
#1 - - Ida Nilsson:

Jag blir ju bara sååå sugen! Fina bilder du tar!

#2 - - Lina:

Åh älskar dina bilder men inte suget som följer med dem😃

Till top