Nu tänker vi på resor

Everyday / Permalink / 4
 
Om mindre än åtta veckor åker vi utomlands och det var den peppen som jag behövde för att ta tag i kosten och träningen som varit på gång sedan nyår. Jag vet att man inte ska ropa hej än men jag har kört stenhårt nu i en vecka och gått ner 3 kilo. Jag har verkligen hamnat i en hemsk viktspiral sedan jag fick barn och jag pendlar ofta 10 kilo upp och 10 kilo ner. Det är inte hälsosamt alls och jag borde verkligen försöka hitta den där balansen istället för att köra allt eller inget. Men just nu tänker jag lägga fullt fokus på att klara detta så får jag ta de andra problemen senare. Socker är verkligen en hemsk fälla för mig och jag önskar att jag alltid kunde hålla mig ifrån det. Jag mår så mycket bättre utan. 
 
Annars flyter livet på som vanligt. Förra veckan fick jag vabba då barnen hade magsjuka och i söndags var vi på 7-års kalas hos min fina gudson. Idag slutade jag tidigt och barnen hade med sig en kompis hem från förskolan. Nu väntar tre sena dagar (17,20,17) och sedan har jag lite roligheter inplanerade till helgen. Jag ser fram emot att vara ute i det härliga vårvädret och gå ut och dricka vin med vänner. 
 
#1 - - Lina:

Åh duktigt av dig😘

#2 - - mamma till william och wilma:

Ja en resa nu skulle inte varit helt fel..Fin kopp :=

#3 - - michaela- mamma till tre 💗:

balansen är svår att hitta och jag tror det är många som kör det där allt eller inget. nu har jag äntligen hittat en bra balans. jag äter hälsosam mat och då finns det även utrymme att "unna sig" och äta något onyttigt ett par gånger i veckan..så länge resten är bra liksom :)

kram och lycka till !

#4 - - Camilla:

Ja du fy det där med vikten pendlar också upp och ner och trivs inte med det men vill kunna äta och mysa med familjen och ändå må bra och trivas!

Svar: Ja det är en svår balansgång det där.
thepioneer.blogg.se

Till top