Få bilder framkallar så mycket känslor som dessa

Pojkarna / Permalink / 5
 
The power of the photography. Hur coolt är inte det? Så fort jag känner mig lite nere så tar jag alltid fram dessa bilder från Grekland i våras och jag blir glad ända in i själen. Bilderna ser kanske inte speciella ut för omvärlden men för mig som hållt i kameran symboliserar de lycka, samhörighet och kärlek. Jag minns hela resan till Grekland som invirat i ett fluffigt rosa moln. Inga griniga barn och stressade föräldrar och ingen vardagsstress. Kvällspromenader ner till stranden för att köpa en glass och njuta av solnedgången. Spelkvällar på balkongen. Goda middagar där barnen kunde plocka vad de ville. En distans och en frid i sinnet som jag bara kan få på resande fot. 
 
 
#1 - - Annster:

Fina bilder :)

#2 - - Malin:

Åh, så där gör jag också. Tar fram sommarfoton i mörkret och regnet och myser.

Svar: Ja dom är värd mycket dom där bilderna :)
thepioneer.blogg.se

#3 - - Robex Lundgren:

söta

#4 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Jättefina bilder, semesterminnen i bildformat är alltid vackra.

#5 - - Småstadsfrun:

Åh de är ju absolut underbara!

Till top