Petra och Uffe - To me, you are perfect

Fotografier / Permalink / 4
"To me, you are perfect"
 

Jag kände redan då vi började förbereda Petra och Uffes fotografering att det här skulle bli bra. Men aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det skulle bli såhär bra. Petra och Uffe är liksom sådär härligt fnittriga, busiga och kärleksfulla mot varandra. Jag snubblade över den här platsen ett par veckor innan och fastnade direkt för de två träden (bild 6) som växer tätt ihop. Olika arter som växer tillsammans som ett par. De påminner mig om kärleken. Två olika individer som växer bredvid varandra och som hör ihop. 
 
Till Petra och Uffe: Tack för att jag fick dela den här lilla stunden med er och er kärlek för varandra. 
 
 
Psst! Vill ni ha lika fina kort som Petra och Uffe? Just nu erbjuder jag kärleksfotografering för 500kr. Då ingår 2 st 20x30 förstoringar och digitala kopior på bilderna. Gäller i Sundsvall t.o.m 23/11. Maila mig på [email protected] för att boka.
 
 
#1 - - Elin Larsson :

Vilka fina bilder!! Synd att du bodde i Sundsvall, lite långt att åka :/

#2 - - Johanna:

Fina bilder!

#3 - - Robex Lundgren:

så söta

#4 - - Annster:

Fina bilder :)

Till top