Svallet

Everyday / Permalink / 1
 
Är det någon gång man ska gå all in så är det väl inför en resa till New York. Så nu är fransar och hår lite längre och fräschare. Om 1,5 dygn åker vi och jag har inte ens börjat packa än. Jag har nyss letat igenom garderoben och börjat tvätta upp lite kläder som ska få följa med. Jag har en del saker kvar att inhandla imorgon men jag känner mig ganska lugn. I värsta fall har jag lite tid på måndag förmiddag att packa det sista innan tåget går till Arlanda. Idag var jag och växlade till mig lite dollar på forex. Killen i luckan var jättetrevlig och gav mig sina bästa NYC-tips. Åh vad jag längtar nu. Dock har reseångesten börjat smyga sig på. Jag vet att det går bra bara jag kommer iväg men dagen då man åker och dagen då man åker hem är alltid värst. Dagen då man lämnar barnen och dagen då man bara vill komma hem till dom igen. Det är mycket strul nu också som gör att det känns extra jobbigt att lämna.   
#1 - - Lina:

Åh så härligt att få komma i väg förstår ångesten över att lämna och komma hem. Tur man vet att det är
Övergående! Så himla snygg du blev i håret👌 vi får boka in en dejt när du är hemma från the big Apple igen😘

Till top