Fanny + Nicklas

Fotografier / Permalink / 1
Jag är en obotlig romantiker. Jag älskar att läsa romantiska böcker och se romantiska filmer och jag älskar framför allt att fota bröllop. Men tanken slog mig att man inte behöver gifta sig för att ta fina kärleksbilder. Kärleken förtjänar alltid att uppmärksammas och firas. Den där vardagliga, spontana kärleken är nästan den finaste. Den utan stress, nervositet och otympliga kläder. Därför satsar jag nu lite extra på kärleksfotograferingar. Jag lägger ner mycket tid på planeringen och jag vill att varenda liten detalj ska spegla paren. Hittills har jag hunnit med tre stycken fotograferingar och jag kan säga att det är bland det roligaste jag gjort.
 
Först ut är Fanny och Nicklas. Jag fotograferade deras bröllopsdag förra sommaren och nu stod de framför min kamera igen. Det är roligt att fotografera Fanny och Nicklas. De är väldigt nykära och spontana. Jag blev extra glad då de berättade om hur de träffades och jag såg min chans att få fotografera porträtt i stadsmiljö. 
 
"Tänk att jag skulle träffa någon som är så perfekt för mig".
 
 
 
#1 - - Christina :

FANTASTISKA KORT!!!!! Nina du är otroligt bra!!! Finns det ingen tävling du kan skicka in några bilder till? Det är så vackra kort, det lyser kärlek om Fanny o Nicklas. Och dessutom är det i utemiljö - den absolut vackraste delen av hösten, ja av alla årstider! Höstfärgerna förstärker känslorna i bilderna! TOPPEN NINA - du är bäst:-)

Till top