Om jag kunde ge dig ett äppelträd

Everyday / Permalink / 6
Visst är det häftigt att man vid 28-års ålder fortfarande kan växa och utvecklas. Ibland önskar jag att jag hade befunnit mig här för tio år sedan men å andra sidan så tror jag att man måste vandra den väg man vandrat för att nå fram till en viss punkt. Så här är jag nu och framtiden känns plötsligt full av möjligheter som jag inte tagit tillvara på förut. Så jag funderar och funderar vilken väg jag ska gå. 
 
 
#1 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Så härliga bilder :)

#2 - - Emelie:

Åh vilka fina bilder!

#3 - - Venice:

Fantastisk fotograf ;)

#4 - - mamma mindy:

Så fina bilder :)

#5 - - Josephine:

Det håller jag med dig om, verkligen! Fina bilder också :)

#6 - - Johanna :

Otroligt vackra bilder du tar! De är verkligen fina! Hur fick du intresse för fotografering? Har du alltid fotat?

Ha en fin måndag. Kram

Till top