När man har tappat glädjen

Everyday / Permalink / 4
 
 
Mycket har hänt den här veckan. Jag har fått en del svar på orsakerna till kaoset i min hjärna. Tyvärr verkar det lite svårare med lösningar. Jag har fått många bra råd och summan av dem är att jag måste släppa alla krav och försöka hitta glädjen igen. Det låter ju onekligen ganska simpelt men det är det inte längre för mig. Jag kan inte längre vara säker på saker. Det jag tidigare tagit för givet framkallar idag stor ångest. Små uppgifter blir till stora krav och känns övermäktiga.
 
Saker jag (i vanliga fall) blir glad av:
→ Resor o. upplevelser
→ Att få fotografera fritt
→ Musik
→ Snittblommor
→ Utomhusaktiviteter m. barnen
→ Att skratta med en kär vän
→ Ljudet av havet
 
#1 - - Robex Lundgren:

fint

#2 - - Junitjej:

Hoppas du hittar glädjen snart!

#3 - - Lina:

❤️❤️❤️

#4 - - Ida:

Vi måste dejta och skratta igen till veckan!

Till top