hello weekend

Everyday / Permalink / 1
 
Helg. En sån där sak som man tar för givet. Efter torsdag kommer fredag och sedan kommer helgen. Innan jag fick barn jobbade jag mest varje helg så jag vet att helg inte innebär ledighet för alla och min sambo jobbar varannan helg än idag. Men för första gången på flera månader så har jag nu helg. Ingen klocka som väcker en på morgonen, ingen tid att passa, ingen stress. Som balsam för själen efter en intensiv första vecka tillbaka på jobbet. Jag ska verkligen jobba med att hitta tillbaka till den där harmonin i höst. Lära mig att sätta mig själv först, försöka vara ute mycket i den vackra naturen och njuta av dom små sakerna. Äta renare, leva renare, må bättre. Harmoni och balans.  
 
#1 - - Lina:

Låter som en god plan! Ska nog jobba med samma saker jag med! Är så lätt att tappa sig själv 😘

Till top