Planning and other stuff

Everyday / Permalink / 1
Mitt favoritresemagasin Cereal är för att drömma oss bort. Det lilla gråa anteckningsblocket från samma ställe är till för att planera. Just nu drömmer jag mig bort till något annat och det lockar mest att åka österut. Dels att upptäcka nya städar, platser och länder med barnen men också att komma iväg för mig själv och få andas ut ett par dagar. Jag älskar att planera in små mysiga weekendresor på hösten och våren. Hitills har vi hunnit med Paris, Rom, London, Manchester och Budapest av de europeiska städerna. Paris och London är återkommande favoriter men nu tror jag det är dags att upptäcka någon ny stad. Jag är sugen på städer i Polen, Estland eller Lettland men också städer som Berlin, Amsterdam, Milano och Edinburgh. Man måste få drömma och se framåt. Jag är en sådan person som måste ha saker att se fram emot för att driva mig framåt.
 
 
#1 - - Linda:

Gdansk i Polen ska ju vara riktigt fint, även Sopot! :)

Till top