Svarta drömmar

Everyday / Permalink / 1
Svart är en sån där färg som jag trodde att jag var klar med. Det var väldigt trendigt då jag flyttade hemifrån för ett decennium sedan och jag hade t.o.m en svart fondvägg i vardagsrummet. Men ni vet hur det är med trender, det man aldrig trodde att man skulle vilja ha igen kommer plötsligt tillbaka och känns nytt och fräscht. Just nu skulle jag inte tacka nej till dessa svarta skönheter och tekannan (4) och ryggsäcken (12) har jag faktiskt redan.
 
1. Turning sidobord, Menu / 2. Dome bordslampa, Mater / 3. CH24 Y-stol black edition, Hans J Wegner / 4. Theo tekanna, Stelton / 5. Georg konsolbord, Skagerak / 6. Georg pall, Skagerak / 7. Mobil bordslampa, Pholc / 8. Carrie LED-lampa, Menu / 9. Pocket hylla, String / 10. Ball vase, House doctor / 11. Sjuan stol monochrome, Fritz Hansen / 12. Ryggsäck Alva, Sandqvist / 13. Sopset, Menu / 14. Klädhängare, by Wirth / 15. Kryddkvarn, Menu / 16. Plant vattenkanna, House doctor. 
#1 - - sandra:

Alltså vattenkannan! Ge mig <3

Till top