Kate

Everyday / Permalink / 1
Vad roligt det är att göra om hemma. Man behöver inte ens köpa nytt utan ofta räcker det med att möblera om, tänka om och främst att måla om gör ju så mycket (och behöver inte kosta så många hundringar). Såhär ser det ut i vardagsrummet just nu och det är fortfarande lite finlir kvar men jag trivs redan så mycket bättre (och då trivdes jag bra innan också). Det här att lägga fokus på hemmet och boa här hemma är något som jag sysslat med sedan jag blev sjuk och jag tror det är jätteviktigt att känna att man trivs där man spenderar större delen av sin tid. Just nu hittar jag inspiration från art deco och nordisk design och jag blandar gärna inredning från Ellos, IKEA och H&M home med dyrare prylar och möbler. 
 
#1 - - Isabell:

Så tokigt snyggt, alltså! :D

Svar: Åh tack snälla!
thepioneer.blogg.se

Till top