Vad jag sysslar med på dagarna

Everyday / Permalink / 1
Jag kan förstå att folk kanske undrar vad jag sysslar med på dagarna när jag bara är hemma. Jag sover en himla massa. De flesta dagar måste jag lämna barnen på skolan och sedan är jag redo att sova igen. Ibland måste man duscha och tvätta håret också har jag hört. Av någon anledning så lyckas jag alltid glömma bort vart jag är i ordningen tvål, schampo och balsam. Nån gång har jag kommit ut med bara balsam i håret men oftast så tar jag det säkra före det osäkra och schamponerar hellre en eller två gånger för mycket än för lite. Ibland tvättar jag också och ibland glömmer jag bort vart jag ska (tvättstugan) och åker iväg med bilen istället. Ja det har hänt mer än en gång. Att laga mat är av någon anledning väldigt ansträngande men nu har jag hittat en lösning där jag sitter ner på en stol vid spisen. Ibland tänker jag att jag ska skriva ett blogginlägg och så tar det en dag eller två att hitta orden och formulera meningarna. 
#1 - - Mirre - Sweetwords:

Så fin bild på tulpanerna

Svar: Tack snälla.
thepioneer.blogg.se

Till top