En frånvarande helg

Everyday / Permalink / 1

Här har det ekat tomt i helgen. Bristen på tidsinställda inlägg visar hur frånvarande jag faktiskt är. Jag har varit så trött den här helgen. Skolavslutningen i torsdags tog verkligen ut sin rätt. Jag vilade hela fredagen tills vi skulle till mamma och pappa och äta mat. Är det något som är så uppskattat så är det att slippa planera och laga mat. Nu blev även fredagen en jobbig dag ändå. Min ork tar verkligen slut från ena stunden till den andra och efter någon timme var jag så slut att jag bara grät. Detta bara av att vara med min närmsta familj, äta mat och ha det trevligt. Jag skriver inte det här för att ge någon dåligt samvete eller för att folk ska sluta bjuda oss på
middag (tvärtom, bjud oss oftare tack) utan jag skriver det här för att jag vill ge en bild av hur det är att vara utmattad.  
 
#1 - - Lina:

Kramar ❤️

Till top