Städfredag

Everyday / Permalink / 0
Finns det någon bättre känsla än när hemmet är nystädat och man kan sätta sig i soffan och pusta ut? Idag har jag haft en riktig städdag. Det behövdes verkligen och av någon anledning så blir det aldrig av om inte jag gör det. Jag hade ett nytt moppset dagen till ära och visst blev det väl lite renare och fräschare!? Dock råkade jag dra ner en av mina favoritvaser med den nya moppen så den gick i tusen bitar. Nu lider ju inte vi av någon brist på vaser här hemma men just denna går inte att köpa längre så då känns det lite extra trist plus att det blev extra arbete för mig. När jag var klar med dammsugaren och moppen så var jag helt slut och sjönk ner i soffan med en skål nudelsoppa. Nostalgi på hög nivå från högstadietiden då jag och mina kompisar ofta åt nudlar till lunch, mellanmål, middag. 
 
 
Till top