Soffan

Everyday / Permalink / 0
Tänk att jag har spenderat de senaste 2,5 åren på soffan. En soffa som redan innan hade ett par småbarnsår på nacken. En soffa i stort behov av att bytas ut. Om jag skulle kunna investera i något åt mig själv så skulle det vara en ny soffa. De här fina Le grand air från Rum21 t.ex. Sedan jag såg en rosa sammetssoffa på Wahlgrens värld så har jag inte kunnat sluta tänka på en rosa soffa. Sammet är ju ganska opraktiskt då man har djur då det drar åt sig hår och att välja rosa på något så stort som en soffa känns lite väl läskigt men fördelen med dessa soffor är ju faktiskt att man kan byta överdrag. 
Nu kommer det inte bli någon Le grand air för mig denna gång men drömma går ju. Jag siktar på en ny budgetsoffa från det stora blågula varuhuset istället. 
 
 
 
 
 
 
 
Till top