Några tankar mitt i natten

Everyday / Permalink / 0
Klockan är 01:13 och jag kan inte sova. Mitt huvud går på högvarv. Jag har medicin jag kan ta men då vet jag att jag inte kommer kunna jobba imorgon. Eftersom jag var tvungen att vabba idag så känns det inte som ett alternativ. Jag har redan så mycket ångest över frånvaro som jag inte kan påverka så någon lugnande medicin blir det inte just nu. Innan jag började skriva här så skrubbade jag handfatet på toaletten. Jag vill egentligen bara skratta och skaka på huvudet åt mig själv. Ibland är det som att jag inte lärt mig nånting, inte kommit en endaste bit framåt på vägen. Fast sedan tänker jag att den här distansen som jag numera har till mig själv och hur jag reagerar och gör tydligen är ganska hälsosam. Så nånstans har jag ju iallafall kommit när jag vet vad jag behöver. Men nu ska jag sova. Detta blev kanske det mest osammanhängande inlägget nånsin. Vi får se hur länge det får stanna kvar.
Godnatt. 
Till top