Älskade, hatade söndag

Everyday / Permalink / 1
 Vi hade något av en tradition han och jag. Varje söndag när vi hade lämnat av barnen gjorde vi något roligt tillsammans. Antingen var vi ute och spelade eller så lagade vi någon god mat och såg på en film eller serie här hemma. Jag inbillade mig att vi båda höll på att gå sönder av sorg över att lämna iväg våra barn och fann en tröst i varandra. Men den här söndagen sitter jag här själv och håller på att gå sönder av sorg. Barnen har åkt till sin pappa och han är inte här. Jag sitter här ensam i soffan och ser gamla avsnitt av Greys anatomy och äter gårdagens chips. Ensam. Ett ord som jag aldrig har varit rädd för förrän nu. Nu betyder ensam att inte få vara med honom, att inte få den framtid jag hade planerat för. 
#1 - - Lina:

Skickar kärlek och hopp om nya möjligheter från hemmanet ❤️

Svar: Tack snälla 😘
thepioneer.blogg.se

Till top