Återhämtar mig

Everyday / Permalink / 0
Jag håller fortfarande på och försöker återhämta mig efter förra veckan - den årliga älgjaktsveckan. Att vara ensam med två barn en hel vecka, varav den ena har autism och man själv är utbränd är inte att rekommendera. Men på något sätt gick det även detta år. På fredag fyller minstingen i familjen 8 år så jag försöker dela upp alla måsten inför kalaset på fyra dagar för att vara snäll med mig själv. Idag har jag grovstädat toaletten. Tyvärr blir det jag som får dra det tyngsta lasset då mannen jobbar alla dagar samt har träning med Noels fotbollslag två kvällar. Ibland känns det helt klart som att hela det här familjepusslet är överväldigande.
Min favorit av alla inredningsmagasin i fin höstskrud. Fina kokboken Polpo och terrakottamugg från Skagerak.
Till top