Dille på pannkakor

Everyday / Permalink / 1
Idag har jag varit på mitt tredje besök hos den nya kuratorn. Vi håller fortfarande på att bekanta oss med varandra men idag började vi nosa lite på KBT och försökte nysta i vart vi ska börja någonstans. Till nästa gång jag ska dit har jag faktiskt en liten hemläxa som jag ska göra. Annars fortsätter jag fundera på att måla om i sovrummet och vardagsrummet. Jag blir inte klok på mig själv för ena stunden vill jag måla om sovrummet på studs och nästa stund trivs jag så bra med den mörkblå färgen. Men jag tänker att det kommer bara bli mörkare och mörkare utomhus och då kommer jag nog störa mig ännu mer på just det mörka. Jag får fortsätta fundera helt enkelt. 
Jag har verkligen fått dille på amerikanska pannkakor och den senaste veckan har jag ätit det tre gånger till frukost, lunch och middag. Det var så länge sedan jag var sugen på någon mat så därför unnar jag mig lite extra.
#1 - - Marie Bergman:

Hehe jag älskar också pannkakor! Åt det till middag med hjortronsylt precis :D

Till top