Ett litet hej

Everyday / Permalink / 0
 
Det blir allt svårare att få till den där tiden för att blogga. När barnen sover och är på skolan passar jag också på att vila och annars agerar min dator numera Minecraftdator till äldsta sonen. Han har länge tittat på youtubeklipp och spelat på playstation men nu är han en fullfjädrad gamer och spelar online på datorn samtidigt som han talar med sina vänner i hörlurar. Tänk att han är halvvägs till myndig. 
 
Jag ville egentligen bara titta in och lämna ett litet levnadstecken och visa mina nya, fina tekoppar från Ernst. Jag är ju verkligen inte ett fan av Ernst som något slags fenomen men måste erkänna att jag verkligen gillar vissa av hans inredningsprylar. Dessa muggar har helt fantastisk struktur och ett lite kalkat utseende som jag bara älskar. De här muggarna ska faktiskt få åka upp på finhyllan i köket.
Till top