Årets sista bilder

/ Permalink / 1
Blir självklart några på LIAM ♥


Titta gudmor, pyjamasen passar perfekt =)


Titta gudfar, kläderna passar perfekt =)

Och Lina & Henke, jag ääälskar min doppresent!

Pappa verkar tycka att jag ska kunna det här nu... som om han kunde gå
när han var 4,5 månad. Knappast.


Igår var mormor och den fina hunden Simba hit, då fick jag en ny tröja.
Jag hade nyss sölat ner den jag hade på mig så det var perfekt tajming
tyckte mamma. Tröjan passade min outfit perfekt =)



Nu ska jag fira in det nya året med lite banangröt och min nya favorit,
äpple o banan till efterrätt. Mamma säger att jag t.o.m ska få lite äppeldryck
om jag är snäll.. fattar inte vad hon menar, jag är ju alltid snäll =)

GOTT SLUT!


P.S. Mamma hälsar att dom riktiga "årets sista bilder" kommer på bloggen imorrn.
#1 - - janni:

vad söt han var.. eller är :)

Till top