Efterlyses: svart behå med rosa detaljer

/ Permalink / 0

Jag har slarvat bort min favorit behå :(  jag fattar inte, vart kan en behå ta vägen liksom? inte direkt som att man tar av sig den och kan ha glömt den hos nån. hehe eller jag gör inte det iallafall ;) jag som har sån pedantisk ordning på mina saker. Inte i tvättkorgen och inte i underklädeslådan. Spårlöst försvunnen med andra ord. Mkt sorgligt, den var inte ens särskilt gammal och en av två som jag faktiskt kan ha numera.
Vilken tur att H&M hade en exakt likadan fast i en annan färg som jag kunde köpa idag =)
Ryckte även åt mig ett par matchande trosor, tänkte att det kunde vara fint med matchande underkläder för en gångs skull..


Lyckades få med mig mannen till sonycenter så jag kunde klämma lite på Vaion också.

Åååh vad snygg den är, vill bara ha den ännu mer nu. Vi får se vad som händer när skatteåterbäringen kommer.. bara framtiden kan utvisa ;)

Till top